anders10 Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 Hej! Redigerar i Studio 9. Om jag har laggt en effekt på klippet och sedan lägger en övergång då kan jag inte lägga på collor-correction för bilden hoppar till vid övergången. Det blir liksom ett litet ryck. Vad kan detta bero på? Det är så fort jag lägger på color-correction. Jag kan i stort sett lägga på vad som helst men vid färgkorrigering blir den små ryck i övergångarna. Man kan kanske inte använda övergångar och collor-correction ihop? Tacksam för alla svar Vänligen Anders 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broman Posted July 28, 2005 Share Posted July 28, 2005 Är det bara så i programmet eller blir det så när du lägger ner filmen också? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anders10 Posted July 28, 2005 Author Share Posted July 28, 2005 [citat=Broman]Är det bara så i programmet eller blir det så när du lägger ner filmen också?[/citat] Jag har faktiskt inte testat att göra en dvd när det rycker till som det gör. Men jag skall ta och bränna en och se om det försvinner! Tack för svaret! Anders 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts