joli91 Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Finns det minneskort (för stillbilder) till JVC GR-D270EX? :P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giulietta masina Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Beror på vad du menar. Man kan sätta i minneskort i kameran och ta stillbilder som hamnar på kortet. Så jag antar att svaret på din fråga är "ja". Varför man sedan skulle vilja ta stillbilder med en videokamera förstår jag inte, och ta-stillbilds-knappen sitter störande nära zoom-reglaget. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joli91 Posted July 24, 2005 Author Share Posted July 24, 2005 tack för svaret...jag tycker det vore kul med stillbildstagning som lagras på minneskort. Använder man usb-kabeln till att ladda in bilderna i datorn? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas T Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Ja,såtillvida datorn inte har kortläsare där du stoppar in kortet.Det finns externa kortläsare för ett par hundra spänn som du ansluter till ledig USB-anslutning. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joli91 Posted July 25, 2005 Author Share Posted July 25, 2005 på flera ställen så står det att det inte följer med minneskort men på vissa står det d! Fattar inget! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giulietta masina Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 [citat=joli91]på flera ställen så står det att det inte följer med minneskort men på vissa står det d! Fattar inget![/citat]Jag köpte just en sådan kamera, och nej det följer inte med något minneskort. Men sådana är billiga. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts