yooonis Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Hej, har sett ett filmklipp från en film i 16 mm, var skitsnyggt ("Jag bara undrar" av mattsand) Kostar 16 mm kameror mycket? Var kan man köp sånna? Hur mycket kostar en filmrulle (hur lång är den, 3 min som med super 8?), hur mycket kostar framkallning och scanning? Tack på förhand! /Yonis 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattsand Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 [citat=yooonis]Hej, har sett ett filmklipp från en film i 16 mm, var skitsnyggt ("Jag bara undrar" av mattsand) [/citat] tack. %2$s skrev: Kostar 16 mm kameror mycket? Var kan man köp sånna? Hur mycket kostar en filmrulle (hur lång är den, 3 min som med super 8?), hur mycket kostar framkallning och scanning? det har vi nyss täckt. kolla senaste trådarna. /mattias 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yooonis Posted July 22, 2005 Author Share Posted July 22, 2005 Yes, pardon me... Ska kolla detta 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts