Boda Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Hejsan hoppsan alla på forumet! Är ny här och även inom hela världen inom film produktion. Är en kille som mest sysslar med 3d animation i ett program som kallas 3D Studio Max. Men nu ska det göras film! Ska börga göra en liten kortfilm om en bil som kallas Nissan Skyline R34GTR (en av de två i svergie) Men hadde tängt mig att inköpa en headcam eller mini kamera som man kan fästa vid fronten eller en dörr på en bil! För att få lite coola bilder! http://www.w-motoracing.se/catalog/product_info.php?products_id=179 Och då undrar jag om det finns någon här som har någon kunskap om sådana kameror? Vilken bildkvalite det blir osv. Tack på förhand! /Boda Är dålig på att stava har en sjukdom så ni vet! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jawo Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Är det samma Boda som på animate? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boda Posted July 18, 2005 Author Share Posted July 18, 2005 HAHAHAHA visst vettu!! En trogen ven henger här med! :P Vad heter du på animate? samma? Men men är det någon som har någon kunskap om kameran! /Boda 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xtreme Records Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Jag hyrde en sån kamera en gång - de e precis lika bra kvalité som den här http://www.spyshop.se/shop/product/product.asp?mode=more&productid=97565#eximage Ovanstående använder jag nu när ja å mina poolare terroriserar granskapet me våra pocketbikes :P:P:P Den här är ju även trådlös. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
impegas.org Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 jag har rätt stor erfarenhet av att spela in film med bilar som kör.. hänger inte så ofta på detta forumet men dra iväg ett mail på : nicke@impegas.org 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts