Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej! 

Någon som gillar att filma och vill utvecklas inom det? Någon som söker en annan likasinnad som kan ge feedback på ens filmer? 

Heter Yonis, Jag söker likasinnade människor som vill utforska filmande! Jag vill gärna ha kontakt, antingen träffas på plats eller att man har kontakt online (om det passar bättre) och snacka filmning eller göra film ihop. Feedback på ens YouTube filmer eller om man har med film att göra på något annat sätt. Inspiration och utveckling. 

Jag är ganska gammal (38 år) och jobbar som kurator i Göteborg. Jag bor dock i Borås men kan träffas antingen i Borås eller Göteborg. 

Jag har alltid älskat att filma sedan jag var väldigt ung och det var VHS som gällde då. Har kämpat med dåligt självförtroende och många gånger gett upp filmande och drömt mycket men nu har jag börjat igen. 

Jag har nyligen (typ 1 månad sen) köpt med mina sparpengar en begagnad Panasonic gh5 och lite utrustning till och börjat filma igen. Jag har haft ettt uppehåll på många år. Aldrig jobbat med det men drömmer om att en vacker dag jobba med film professionellt. 

Om någon är intresserad av att se vad jag filmar så har jag en YouTube kanal: @screwballstudios. Där har jag lagt upp 5 videos sedan jag startade den vilket var en månad sen. Jag är en glad amatör som söker utveckling. 

Min mail är: yoniselmosleh@hotmail.com. 
Facebook: yonis el Mosleh (finns inte så många i Sverige) 

Om någon vill kontakta mig så jättegärna. 

Tillsammans är vi starka och lär oss bättre och snabbare. Kolla bara på Steven Spielberg, George Lucas, Brian de Palma och Martin Scorsese. Dem var alla vänner och hade ett gött gäng och forum tillsammans där dem kunde snacka film och lära sig av varandra och utvecklas. 

Ha det fint! 

Mvh Yonis 

IMG_1476.png

Postad

Har du kollat om det finns någon filmskaparförening i din närhet?

Jag är osäker på om Sveriges Filmförbund har någon lokalavdelning i din närhet, och det var länge sedan jag hade kontakt med Öppna Kanalen Göteborg, men filmlärare har ofta god koll på vilka filmskaparföreningar som finns i närheten.

Postad

Jag vill jättegärna hitta något men har inte lyckats än. Vill jättegärna hitta något sånt och tar gärna kontakt med något om det finns. Men har inte lyckats hitta något än. 

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...