Gå till innehåll

The Lonely


Recommended Posts

Tänkte om nån hade lust att läsa mitt manus och ge lite feedback. Det är på 22 sidor än så länge. Har inte gjort så mycket beskrivningar av platser och karaktärer än, utan mer bara historian och dialogerna. Även om det behövs slipas på mer. Har två olika slut i manuset eftersom jag inte vet vilket av dom jag ska använda mig av. Tar gärna emot kostruktiv kritik. ;)

 

EDIT

Har bestämt mig för ett av sluten nu. :)

 

Har lagt upp en svensk version av manuset nu

 

EDIT#2

Har bestämt mig för att köra den svenska versionen med titlen " I Skuggornas Skymningsland". Har däför tagit bort den engelsk versionen av manuset.

I Skuggornas Skymningsland, Andreas Jacobsson (version 1, grovmanus).rar

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag lovar att jag ska läsa när jag får tid, men först ett råd - slakta genast ett av sluten och skriv hela historien med inriktning mot det andra. Om du bygger en historia där två slut ska funka blir den troligen ofokuserad och diffus... Även om du tycker att båda sluten är bra kommer det bara att försämra innehållet i manuset om du envisas med att hålla kvar dem allt för länge...

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...