Dykfotografen Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 Hej! Efter gårdagens vidofilmande under ytan i Blanktjärn, så skulle jag kolla filmen som jag anslöt videokamera på TV. Efter 7-8 minuters tittande på resultatet av filmen så stannade videokameran helt plötsligt och det kom upp errorcode på displayen C31:30. Jag undrar vad betyder errorcode C31.30? Har försökt att få ut DV-banden, men kameran vägrar att öppna kasseten! Var ligger problemet någonstans? Videokameran som jag har är en Sony TRV 20E Mvh Anders 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogge Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 Jag gjorde en djupdykning på http://www.google.se och hittade följande: C31:30 ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickels Posted July 7, 2005 Share Posted July 7, 2005 Tror det står i manualen på felsökning. I min manual finns en massa koder för olika saker. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts