Jojosurf Postad 17 januari Postad 17 januari Hej! Jag har precis skaffat en MacBook Pro 14'' (M3), och vilken fantastisk skärm den har! Nu när MacBook Pro har en fantastisk skärm, har jag blivit bortskämd och skulle vilja ha en extern skärm av lika hög kvalitet. Tyvärr är Apple Display-skärmar alldeles för dyra för mig. Har ni några tips på prisvärda skärmar (runt 27'') som rekommenderas för videoredigering? Tack på förhand! 0 Citera
ghijohansson Postad 18 januari Postad 18 januari Kan du tänka dig begagnat? Återförsäljare får ibland in gammalt, vilket betyder att du får garanti. Själv köpte jag återförsäljarens demoobjekt när jag köpte videokamera. Det enda som gav intryck av att vara använt, det var instruktionsboken. Kameran fungerar än trots att jag haft den i nästan tio år. 1 Citera
Jojosurf Postad 19 januari Författare Postad 19 januari 2024-01-18 at 18:13, ghijohansson skrev: Kan du tänka dig begagnat? Återförsäljare får ibland in gammalt, vilket betyder att du får garanti. Själv köpte jag återförsäljarens demoobjekt när jag köpte videokamera. Det enda som gav intryck av att vara använt, det var instruktionsboken. Kameran fungerar än trots att jag haft den i nästan tio år. Ja, varför inte. Kan vara värd att titta på. Ska man kontakta återförsäljare och fråga om de har beg/demo skärmar? 0 Citera
ghijohansson Postad 20 januari Postad 20 januari Visst, du kan kontakta dem om du vill. Men när det gäller återförsäljare med postorderverksamhet så är det vanliga att de har en begagnatavdelning på sin hemsida. 1 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.