karlssons klister Postad 14 juni 2005 Postad 14 juni 2005 God dagens! Jag har ett mystiskt problem, Min kamera har börjat låta tick tack när den inspelar. Så när jag kollar på filmen får man ett irriterande tick tackande som bakrunds ljud. Jag vet inte om det kan ha kommit från när min kamera föll ner på marken, Eller vet någon om det går att fixa? 0 Citera
John Eriksson Postad 14 juni 2005 Postad 14 juni 2005 Hej, antagligen är det bandmekaniken i kameran som har tagit stryk av fallet. In på service, försök fixa själv för då kanske du pajar den mer.... Ett tips om du inte har råd ,med reparationen: Du kan ju "blimpa" din kamera.. "blimp"= ljudtät fäll eller vadderad väska för din kamera. Vanligen till för filmkameror som låter när dom rullar film. Du kan ju även dubba alla dina filmer om du inte kommer på något annat. /john 0 Citera
karlssons klister Postad 14 juni 2005 Författare Postad 14 juni 2005 ok danke tjön för tipsen! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.