Naesstrom Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Vet inte om det riktigt blev rätt rubrik... grejen är den att jag håller på att rendera en animerad "logga" typ kortfil på 1 minut som slutar med en helhetsbild där det står "naesstrom production", bör man lägga den före eller efter filmen som man har klippt ihop... Jag lutar personligen mot efteråt för att inte störa filmupplevelsen... vad tycker ni? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmalmsten Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 i sånna fall blir nog du den första... som kuriosa: trailers låg förut efter filmen, men eftersom ingen stannade kvar för att titta på reklamen så la man dem före... Jag har nog inte sett någon film som inte börjar med produktionslogga... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
walfridson Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Inte 1 minut iaf :) Den ska vara snygg, proffsig = diskret... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naesstrom Posted June 9, 2005 Author Share Posted June 9, 2005 ok, i nuvarande form blir den runt 40 sekunder... 10001 frames, typ en labyrint som kameran rör sig igenom, sedan ut och en bild ovanifrån då man ser att det är text... ska lägga ut den imorrn då dne är klar... man kanske ska ha den före i alla fall... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmalmsten Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 korta ner... annars kan man ta misste och tro att det är loggan som är filmen... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 [citat=jmalmsten]korta ner... annars kan man ta misste och tro att det är loggan som är filmen...[/citat] Jag håller med min är nog inte mer än 10 sek! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxv Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 det blir oftast bäst om man har den före... men den får inte smälta in för mycket i själva filmen.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts