Gå till innehåll

Mac os Tiger = After effects???


Recommended Posts

Eter installationen av tiger i går, slutade After effects fungera som det ska. Det hittar inte det svenska tangentbordet ???

 

Det finns ett sätt att komma runt detta som en tillfällig lösning-- med att man väljer amerikanskt tangentbord i systeminställningar.

 

Fan att det alltid ska vara krångel vid uppdateringar, nu måste jag sätta mig på en av PC burkarna på jobbet för att slutföra projektet.

 

Borde inte både Apple och Adobe tänka på sådana här saker vid uppdatering?

Länk till kommentar
Share on other sites

Har Adobe bekräftat detta? Jag hittar inget i varken forum eller officiella artiklar om att AE inte skulle funka i Tiger. De flesta har mest skrivat att det går snabbare/långsammare och liknande saker.

 

Har du AE 6.5.1?

Uppdaterade du eller installerade du Tiger? (Att uppdatera brukar knasa till det för vissa program och tillbehör.)

 

Jag har inte installerat Tiger men min nya dator som kommer ikväll har det installerat så då lär jag ju snart märka om även jag får problem. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...