wane be bra Postad 9 juni 2005 Författare Postad 9 juni 2005 Ja det satte värkligen fart i huvudet på mig och jag ska inte vika av från den huvudsakliga tråden när jag kommit så långt. Jag la märke till det där med band spelaren, det är inte svårt att föreställa sig hur det ska se ut : ) det var en skit bra ide och man skulle kunna göra så som du sa och värva ihop det. Exempel: samma som innan, farfar sitter och ska berätta när mamman kommer, samma igen men när barnen sprungit ivär särer mamman att någon är här för att träffa honom. Farfar möter journalisten, säger till honom att följa med till baksidan, sedan när farfar ska berätta tittar han först in i fyvärkerierna etc, etc. När det sedan är nutid igen i slutet har allas uppmärksamhet dragits från fyvärkerierna och till farfar, sedan händer det med stpo knappen som för att avsluta det hela. vi för se, jag ska skriva det igen så ska vi se. Återkommer........ 0 Citera
wane be bra Postad 13 juni 2005 Författare Postad 13 juni 2005 Hej nu är jag här igen! Jag ska alldeles strax börja min 20 timmars resa från vietnam till svergie! Men jag hinner lägga in det nya synopsiset först!SYNOPSIS.doc The hill. version 2.doc 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.