erreth Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 öppnar mitt projekt i vegas5 och märker att jag inte kan redigera klippen.. jag kan göra slowmotion och sånt men inte typ ändra färg på klippen 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erreth Posted May 4, 2005 Author Share Posted May 4, 2005 kan tillägga också att aaalla bildeffekterna har försvunnit 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ior Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Gör en ominstallation/reparation av programmet kanske? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erreth Posted May 4, 2005 Author Share Posted May 4, 2005 det är inte det.. hela historien pallar jag inte dra men jag tryckte väl på lite fel grejer när jag försökte åtgärda ett annat problem i vegas 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erreth Posted May 4, 2005 Author Share Posted May 4, 2005 har lust och bara gå ut och vråla allt vad jag har.. fan vad förbannad jag är nu.. snälla.. har suttit och försökt förstå vad som har hänt i 3-4 timmar nu.. filmen skulle vart klar idag så händer detta 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erreth Posted May 4, 2005 Author Share Posted May 4, 2005 ok.. grejen var att istället för att markera en liten ruta man vill ha orginal bilden i så hade jag markerat hela MEN.. för att få bort den måste jag nu markera en annan fyrkant på bilden för att ersätta den gammla så att säga.. så nu har jag en jätteliten ruta som inte blir redigerad.. nån som överhuvudtaget fattar vad jag menar? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ash Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 nej.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts