rajtzing Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Jag blev precis idag antagen till en intervju inför en utbildning inom TV/film-regi (KY), och nu ska man ta med sig 12 st fotograferade bilder som ska bilda en historia från början till slut. Detta är ingen svårighet i sig, måste bara komma på någonting på 5 dagar.. Frågan är om det finns någon med erfarenhet av något liknande, och några tips på vad jag ska tänka på? jag har filmat ett antal kortfilmer, gått TV/film på gymansiet mm så lite koll har jag.. men någon som vet hur de bedömmer? Enkel berättelse, eller mer djup? Några tips? allt är välkommet :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmalmsten Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 skulle tro att om bilderna talar för sig själva, utan förklarande text, i den ordningen du lagt dem i så är det nog det bästa. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts