erreth Posted April 23, 2005 Posted April 23, 2005 tänkte jag skulle sätta ihop en liten samling med alla roliga redigeringar som finns i programmet 100 höjdare men nu är det så att avsnitten i i RAR eller vad man kallar det.. sånna man får packa upp alltså, ljudet vill då inte komma med när jag ska lägga över den i redigeringsprogrammet. 0 Quote
Rogge Posted April 24, 2005 Posted April 24, 2005 Ibland fungerar det att ta filen med film i och kopiera den till en annan mapp och döpa om den från tex höjdare_01.mpg till höjdare_01.wav. Ibland (alltid) måste man ta in höjdare_01.wav i ett ljudbehandlingsprogram och sedan spara den som en ny .wav-fil. Testa och se om det hjälper. /Roger 0 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.