Heradi Simba Posted March 17, 2022 Share Posted March 17, 2022 Hej! Är ute efter en a-foto i Sthlm till en kortfilm. Projektet är nollbudget men det bjuds på lunch och fika. Hör av er om ni vill veta mer. Må bäst 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghijohansson Posted March 18, 2022 Share Posted March 18, 2022 Lycka till (jag bor ej i Stockholm så jag är fel person att söka). Hittar du ingen här så föreslår jag att du annonserar på Filmcafe. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnathan Posted June 10, 2022 Share Posted June 10, 2022 On 3/17/2022 at 6:18 PM, Heradi Simba said: Hej! Är ute efter en a-foto i Sthlm till en kortfilm. Projektet är nollbudget men det bjuds på lunch och fika. Hör av er om ni vill veta mer. Må bäst Kanske lite sent men om du inte hittat någon kan jag vara intresserad. Säg till så kan jag berätta mer om mig i sånna fall. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts