sadulet Postad 7 april 2003 Postad 7 april 2003 Jag har en dator som heter nånting med "Macintosh" så alla å, ä och ö blir: Â ‰ ˆ, de e ju kul de! Om jag skulle ta å lägga upp ett sjukt "manus", vad ska jag köra på då? PDF eller? 0 Citera
Scaleo Postad 7 april 2003 Postad 7 april 2003 Ett tips: Skriv på engelska istället! höhöhöhö..... P.S Den var dålig 0 Citera
Moiraine Postad 7 april 2003 Postad 7 april 2003 :) Skämt å sidor, PDF är bra. Det kör jag med, har också Mac. Det svåra då är att läsa andras Word. Har Word på Mac men den funkar bara när den själv känner för det. 0 Citera
sadulet Postad 8 april 2003 Författare Postad 8 april 2003 Passa dig! Om du säger att den "funkar bara när den känner för det" så kanske du lockar nån till en "Mac suger"-kommentar =) 0 Citera
vilcans Postad 9 april 2003 Postad 9 april 2003 Ladda upp som PDF istället. Det är enklare att läsa (framför allt om man inte har Word på sin maskin), filerna blir oftast mindre och man slipper markeringarna för stavfel och annat skräp. Det finns gratisprogram för att skapa PDF:er i Windows, t.ex. PDF995 eller Win2PDF om man inte vill köpa Acrobat Distiller. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.