sadulet Posted April 7, 2003 Posted April 7, 2003 Jag har en dator som heter nånting med "Macintosh" så alla å, ä och ö blir: Â ‰ ˆ, de e ju kul de! Om jag skulle ta å lägga upp ett sjukt "manus", vad ska jag köra på då? PDF eller? 0 Quote
Scaleo Posted April 7, 2003 Posted April 7, 2003 Ett tips: Skriv på engelska istället! höhöhöhö..... P.S Den var dålig 0 Quote
Moiraine Posted April 7, 2003 Posted April 7, 2003 :) Skämt å sidor, PDF är bra. Det kör jag med, har också Mac. Det svåra då är att läsa andras Word. Har Word på Mac men den funkar bara när den själv känner för det. 0 Quote
sadulet Posted April 8, 2003 Author Posted April 8, 2003 Passa dig! Om du säger att den "funkar bara när den känner för det" så kanske du lockar nån till en "Mac suger"-kommentar =) 0 Quote
vilcans Posted April 9, 2003 Posted April 9, 2003 Ladda upp som PDF istället. Det är enklare att läsa (framför allt om man inte har Word på sin maskin), filerna blir oftast mindre och man slipper markeringarna för stavfel och annat skräp. Det finns gratisprogram för att skapa PDF:er i Windows, t.ex. PDF995 eller Win2PDF om man inte vill köpa Acrobat Distiller. 0 Quote
Recommended Posts