Ester Mohlén Posted January 3, 2022 Posted January 3, 2022 Jag har kommit på en idé som jag vill skapa men jag skulle behöva någon som gör det med mig. Ingen stor erfarenhet behövs. Jag finns i Hälsinglands kommun men inget krav att bo där omkring. Hör av dig om du vill ha mer information och om du har några frågor. 0 Quote
ghijohansson Posted January 4, 2022 Posted January 4, 2022 Det verkar tyvärr som om du lider av tekniskt missöde. När jag loggade in fick jag nämligen intrycket att du fick mitt PM på din tidigare postning, men något e-brev har jag ej fått från dig. 0 Quote
Ester Mohlén Posted January 5, 2022 Author Posted January 5, 2022 Ursäkta, jag är ny på denna sida och hade lite svårt att förstå hur man svarar men verkar fått kläm på det nu ☺️ 0 Quote
ghijohansson Posted January 7, 2022 Posted January 7, 2022 Tyvärr, då jag ej fått något e-brev från dig så loggade jag in, och fann att jag ej heller fått PM från dig. Så du är välkommen att göra ett nytt försök att e-posta mig. 0 Quote
Samuel Byström Posted January 20, 2022 Posted January 20, 2022 Hej! Jag är filmare och är intresserad att hjälpa dig. Maila mig på samuel@digitalartswe.se här är mitt reel: https://vimeo.com/samuelbystrom 0 Quote
Recommended Posts