Asterix Posted April 11, 2005 Posted April 11, 2005 När jag ska importera vissa mpeg-filer i Premiere Pro/Vegas får jag upp något i stil med: "No importer found that support this filetype", men nog ska den väl ha stöd för mpeg-filer, detta inträffar bara på vissa mpeg-filer, medan andra fungerar utmärkt! Fattar inte varför! 0 Quote
Rogge Posted April 11, 2005 Posted April 11, 2005 Premiere Pro har inte stöd att redigera mpeg-filer. För att det skall funka så måste du skaffa MainConcept MPEG Pro från http://www.mainconcept.com eller konvertera filerna till avi-filer /Roger 0 Quote
BelGarion Raptor Posted April 11, 2005 Posted April 11, 2005 jag installerade PP på min dator och i början kunde jag inte importera mp3 filer till storyboard. Fick också en sån knepig felmeddelande. Men sen installerade jag på nÿtt plus att jag rensade och uppdaterade datorn rätt rejält och vips så gick det.. så det kan vara bra att göra om vissa grejor. .. 0 Quote
Recommended Posts