EnigmasWisser Postad 10 juli 2021 Postad 10 juli 2021 Hej min skärm började idag flimra och blinka något otroligt, hela tiden och ibland extremt, även vita färger blir som ett sträck rakt igen typ. Vet någon om skärmen gett upp helt enkelt elelr går detta att lösa ? 0 Citera
ghijohansson Postad 11 juli 2021 Postad 11 juli 2021 Generellt sett går det att laga mycket på kameror. Dessutom har den kanske kontakt så du kan koppla i separat skärm, om lagning blir för dyrt. Jag har uppfattat det som att det dessutom är lag på att reservdelar ska finnas tillgängliga under ett antal år, även efter att garantin upphört att gälla. Vill du kan du ringa Sonys serviceverkstad och fråga dem. 0 Citera
EnigmasWisser Postad 12 juli 2021 Författare Postad 12 juli 2021 2021-07-11 at 19:21, ghijohansson skrev: Generellt sett går det att laga mycket på kameror. Dessutom har den kanske kontakt så du kan koppla i separat skärm, om lagning blir för dyrt. Jag har uppfattat det som att det dessutom är lag på att reservdelar ska finnas tillgängliga under ett antal år, även efter att garantin upphört att gälla. Vill du kan du ringa Sonys serviceverkstad och fråga dem. AA får ta och ringa sony då kanske, lättast antar jag, värsta är att jag bara har en kamera så kan inte lämna bort den på lagning haha 0 Citera
ghijohansson Postad 13 juli 2021 Postad 13 juli 2021 Angående att du ej kan avvara kameran. Finns företag som hyr ut kamera, men de är ofta riktade till företag så vissa tar ej privatperson som kund. 1 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.