Mart Posted March 27, 2003 Posted March 27, 2003 jag skulle vilja ha tips om hur man gör filter i t ex after effects, så att det ser ut som om man filmat på film. tack på förhand! /mart 0 Quote
roger_74 Posted March 27, 2003 Posted March 27, 2003 Hur man gör ett filter vet jag inte, men det absolut häftigaste filtret för filmlook är helt klart Magic Bullet. Prislappen är endast för proffs, men om du laddar hem demon så har du något att jämföra med och det blir enklare att försöka åstadkomma looken på egen hand. 0 Quote
Mart Posted March 27, 2003 Author Posted March 27, 2003 tack så mycket! ska ta en titt på det. är det någon som vet hur man gör det i after effects eller något annat program annars? 0 Quote
Scholss Posted April 26, 2003 Posted April 26, 2003 Jag rekommenderar Cinema look och Cinema damage. Det har jag använt med bra resultat. Dom är ganska dyra men det går att lada ner en demoversion till After effects på DigiEffects 0 Quote
Recommended Posts