Mållgan Postad 30 mars 2005 Postad 30 mars 2005 När jag har fångat videofilm i ett antal klipp och dragit dessa till storyboard och ska redigera klippen i tidslinjen, så visas klippen inte i videofönstret när jag spelar upp klippen från tidslinjen (eller från storyboard). Därför blir det omöjligt att välja t ex klippställen på filmen. Klippen kan bara spelas upp när jag klickar på klippen överts där videoklippen visas efter fångsten från kameran. Någon med idé om orsak? 0 Citera
Nizze Postad 30 mars 2005 Postad 30 mars 2005 Har ingen anning, men jag kan ju dig ett råd. Byt program, WMM är bland det buggiaste program som finns. Du tex ladda hem trail versionen på Pinnacle 9,0 helt gratis. 0 Citera
Mållgan Postad 30 mars 2005 Författare Postad 30 mars 2005 det verkar inte finnas någon annan lösning. Jag tänkte prova Windows Movie Maker eftersom det såg enkelt ut. Tidigare har jag kört Pinnacle Studio 8.0 en hel del och det blir väl att återgå till detta program. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.