Gå till innehåll

Egen inspelade sex filmer


Recommended Posts

Hej vi är ett par i 55 års ålder nu som har spelat in egna filmer när vi har sex med varandra sedan 1990 och till 2005 så de har blivit en del filmer på vhs.

Ibland har vi även haft killkompisen som har filma oss,och ibland varit med och knulla frugan Mia och jag Per har filma dom de har varit häftig.

Ibland blev det 3 kanter med Mia i centrum kul och mysigt.

Dammade av och kollade lite igår på filmerna och i dessa corona tider kan man ju inte ha så mycket mys ju.

Vi funderar lite på att vi vill gärna visa upp lite sexiga filmer på oss så även andra skulle få se.

Hur gör vi då hoppas på svar 

Mvh Per och Mia 

 

Länk till kommentar
Share on other sites

Hoppsan, det var en ny fråga. Uppriktigt sagt har jag ingen aning, men jag får väl försöka ändå.

Har ni tänkt er betalande kunder så hoppas jag ni inser att marknaden nästan har avlidit. Men vill ni skänka bort visningsrätten så är det lättare.

Har ni frågat "Johan Vilde"? Han är väl den ende som skapar vuxenfilm sedan Mikael Beckman lade ner sitt skapande. Jag menar, "Johan Vilde" är väl den ende som riktar sig till betalande kunder.

Var snäll berätta mer. Är VHS-banden redan digitaliserade eller har ni tänkt att någon ska digitalisera banden? VHS-band har begränsad hållbarhet så om ni ej redan har digitaliserat dem så finns risk för att de är förstörda.

Hur många timmar inspelning är det fråga om?

Det kan kanske underlätta om ni berättar var i landet ni finns.

Youtube, Vimeo osv är ju välkända. Är det något åt det hållet ni tänkt er?

Länk till kommentar
Share on other sites

2 hours ago, ghijohansson skrev:

Hoppsan, det var en ny fråga. Uppriktigt sagt har jag ingen aning, men jag får väl försöka ändå.

Har ni tänkt er betalande kunder så hoppas jag ni inser att marknaden nästan har avlidit. Men vill ni skänka bort visningsrätten så är det lättare.

Har ni frågat "Johan Vilde"? Han är väl den ende som skapar vuxenfilm sedan Mikael Beckman lade ner sitt skapande. Jag menar, "Johan Vilde" är väl den ende som riktar sig till betalande kunder.

Var snäll berätta mer. Är VHS-banden redan digitaliserade eller har ni tänkt att någon ska digitalisera banden? VHS-band har begränsad hållbarhet så om ni ej redan har digitaliserat dem så finns risk för att de är förstörda.

Hur många timmar inspelning är det fråga om?

Det kan kanske underlätta om ni berättar var i landet ni finns.

Youtube, Vimeo osv är ju välkända. Är det något åt det hållet ni tänkt er?

Tack för ditt svar 

Vi har fått svar från Johan vilde men han vill bara att vi skulle filma nu till hans hemsida men frugan vill inte de nu hon tycker inte att hon har lika fin kropp som tidigare och att hon inte är lika vig,m,m.

Ja vi har jätte många timmar har ju filma sedan 90 och till 06 så rätt mycket har vi 

Filmerna är tyvärr på vhs men vi ska skicka en hel del filmer till någon som kan fixa över de på usb

Vi finns långt uppe i norr 

Länk till kommentar
Share on other sites

Tack för ditt svar 

Vi har fått svar från Johan vilde men han vill bara att vi skulle filma nu till hans hemsida men frugan vill inte de nu hon tycker inte att hon har lika fin kropp som tidigare och att hon inte är lika vig,m,m.

Ja vi har jätte många timmar har ju filma sedan 90 och till 06 så rätt mycket har vi 

Filmerna är tyvärr på vhs men vi ska skicka en hel del filmer till någon som kan fixa över de på usb

Vi finns långt uppe i norr 

Länk till kommentar
Share on other sites

2021-01-29 at 18:02, Egen inspelade sex filmer skrev:

 

Om Johan Vilde sagt nej så blir det nog svårt hitta någon som vill betala. Har ni två haft kontakt med utländska distributörer?

Till admin, något är nog fel eftersom datorn vill att jag citerar den ursprungliga postningen.

Länk till kommentar
Share on other sites

54 minuter sedan, ghijohansson skrev:

Om Johan Vilde sagt nej så blir det nog svårt hitta någon som vill betala. Har ni två haft kontakt med utländska distributörer?

Till admin, något är nog fel eftersom datorn vill att jag citerar den ursprungliga postningen.

Nej vi har inte haft någon kontakt med utländska företag, vi kan ju söka på Internet och fråga någon som vi hittar 

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag funderade vidare.

Hos Klubb Super8 finns kanske någon som kan ge råd. Dito hos svenska sammanslutningar för partnerbytare. Sedan finns ju herrtidningar, men jag har inte kollat om de fortfarande publiceras.

Men att tjäna pengar på filmerna blir nog svårt. Så enklast svälja förtretet och ladda upp dem för gratis tittande.
 

Länk till kommentar
Share on other sites

36 minuter sedan, ghijohansson skrev:

Jag funderade vidare.

Hos Klubb Super8 finns kanske någon som kan ge råd. Dito hos svenska sammanslutningar för partnerbytare. Sedan finns ju herrtidningar, men jag har inte kollat om de fortfarande publiceras.

Men att tjäna pengar på filmerna blir nog svårt. Så enklast svälja förtretet och ladda upp dem för gratis tittande.
 

Ja okej 

Tack för att du tipsade oss vi få kolla upp de, ja precis annars få. Vi ju ladda upp på någon gratis sida. 

Bara kul och trevligt att få visa lite 

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...