Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag söker någon som vill filma och klippa en musikvideo för en eller flera hiphoplåtar som ska släppas på Spotify. Tanken är att videon lanserar på Youtube. Bör filmas i Stockholm om det går.

- Målet är en estetisk och visuellt vacker musikvideo
- Berättande/Narrativ (kan filmas som en kortfilm)
- Högst 3 minuter lång
- Filmare bör ha sin egen utrustning, men en Canon 550d kan finnas till förfogande.
- Det ska alltså INTE vara en typisk musikvideo i förorten med gäng eller folk i bakgrunden

Du kan vara ambitiös nybörjare men behöver ha något filmat referensmaterial sedan tidigare som finns att se på. Detta är en privat förfrågan. Ingen ersättning utgår.

spacer.png

Postad

Var i landet?

Hur snart?

Hur lång film har du tänkt dig?

Då det är obetalt så är ett alternativ att du kontaktar någon filmutbildning eller filmskaparorganisation.

Jag förmodar du tänkt dig att filmaren använder sin egen utrustning.

Postad

Hej. Tack för feedback och konstruktiva frågor. Ska lägga till det i beskrivningen, viktigt. Bra idé att kontakta filmutbildning osv. Tack!

I Stockholm. Ingen brådska, eftersom det görs privat så planerar man efter hur vardagslivet ser ut. Filmen kan landa på högst 3 min. Och filmaren behöver antingen använda egen utrustning eller så finns en Canon 550d till (ev linser) förfogande för filmande..

• 1 månad senare...
Postad

Hej! Jag letar efter erfarenhet och är en ambitiös nybörjare.  Jag har gått en film utbildning på universitetet och filmat livesessions och lite annat. Hör av er om det fortfarande är aktuellt.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...