Olimi Posted March 23, 2003 Share Posted March 23, 2003 En kortfilm...säg vad ni tycker 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olimi Posted March 23, 2003 Author Share Posted March 23, 2003 oj...måste ta med filenKedjan.doc 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monic Posted March 23, 2003 Share Posted March 23, 2003 Jag tycker det är en jättekul idé! Om du kunde knyta ihop det lite smartare på slutet vore det ännu bättre. Vem tror att vem dog? Dog nån? Elvis är skitkul. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olimi Posted March 23, 2003 Author Share Posted March 23, 2003 Ja, jag vet att slutet är lite snabbt, jag skrev den här på typ en kvart. men jag tror det kan bli bra. Om nån skulle komma på ett bättre slut så tipsa gärna 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opus Posted March 24, 2003 Share Posted March 24, 2003 Håller med monic1. Bra idé, gillar sån här berättarteknik, men den känns otroligt ogenomarbetad. Försök dessutom skriva in scenerna som man ska visa vad som hände. Dialogerna behöver filas på. Men försök bearbeta den lite mer. /A. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olimi Posted March 24, 2003 Author Share Posted March 24, 2003 okej,jag ska bearbeta den mer. jag håller me om dialogerna är lite dålliga. Men slutet är jag mest osäker på. Slutet jag har nu e ju inte speciellt bra... men jag är glad att ni tyckte om idèn. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ed Posted March 25, 2003 Share Posted March 25, 2003 - n/a - 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nalle pök Posted April 11, 2003 Share Posted April 11, 2003 Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler §4. Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Ronnie alternativt administratören. Läs reglerna innan du spyr galla över folk. Mvh Ronnie Forumledare, Voodoo Film forum 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts