TDA Postad 14 april 2005 Postad 14 april 2005 [citat=Neo] När de sedan gäller min inblandning så har ja fått skriva mitt manus alldelles själv detta för att min producent tyckte att min idé va så bra att den skulle vara bäst att berättas ur min synvinkel om man säger så. Manuset är alltså skrivet av mig och får inte ändras ifall ja inte godkänner de ändringar som görs. Ja kommer att få spela en liten roll i min film, och ja har fått ge fram förslag på vilka skådisar ja skulle vilja ha med i min film. [/citat] Vad glad regissören kommer att bli. :) 0 Citera
Zhyron Postad 14 april 2005 Postad 14 april 2005 Jag tror det är väldigt individuellt hur snabbt man blir färdig. Detta kan bero på allt möjligt som tex hur mycket tid man kan avvärja eller hur mycket av storyn man redan har utplanerat i huvudet. 0 Citera
John Postad 14 april 2005 Postad 14 april 2005 Vissa historier går fort andra inte... även om man skriver det första utkastet på en dag, så tar det sen minst 6månader att skriva om skriva om skriva om skriva om.. PRoducenter är sånna 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.