Jeopardyjack Posted March 23, 2005 Posted March 23, 2005 dax för nästa kontrovers Får väll dra till med 2 själv Matt Damon ( Som är betydligt bättre än sin vapendragare Ben ) The village tyckte jag var en bra film. Det tyckte inte dom flesta 0 Quote
walfridson Posted March 23, 2005 Posted March 23, 2005 http://www.voodoofilm.org/forum/showthread.php?t=3235&highlight=underskattade http://www.voodoofilm.org/forum/showthread.php?t=2834&highlight=underskattade ;) Arnold, Seagal & The Rock så klart! :) Alla skådespelar uselt men i rätt film blir det kanon :). Tyvärr har väll inte Seagal & Rock inte hittat rätt än ;)... 0 Quote
_nemo_ Posted March 23, 2005 Posted March 23, 2005 Army of Darkness och Bruce Campbell. Plus att jag tycker de tre senaste av Shyamalan är underskattade. 0 Quote
Stavrogin Posted March 24, 2005 Posted March 24, 2005 Film: Underworld Skådis: Torsten Flinck 0 Quote
Christian van Caine Posted March 24, 2005 Posted March 24, 2005 Seagul är mitt stora hat-objekt. Annars...hm. Skådis...får väl dra till med Christoffer Lambert då, eftersom folk gnällt som fan över han! Som underskattad film måste jag säga Butterfly Effect! En av dom absolut bästa filmer jag nånsin sett, åtminstonde Director´s Cut-versionen jag fick på rea för 30:-(!!!) happy happy, joy joy!!!!! 0 Quote
TDA Posted March 24, 2005 Posted March 24, 2005 Håller med om Butterfly Effect, den är grymt bra. Hörde tyvärr att den ska få en uppföljare som ska regisseras av John Leonetti (Mortal kombat 2). Det bådar inte gott... 0 Quote
Christian van Caine Posted March 24, 2005 Posted March 24, 2005 Vafalls!? Hur bövelen skulle man kunna göra en uppföljare av en film som är så på alla vis oåterkallerligen avslutad?? Hopps inte den blir lika usel som HyperCube, även den föregångaren en film som inte gick att göra uppföljare av. Har en STARK känsla av att Butterly 2 kommer bli ÄNNU värre... *snyft* 0 Quote
Recommended Posts