anders10 Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 Redigerar enklare filmer i Pinnacle Studio 9+. Vet någon om det går att fixa slowmotion i det programmet? Och i så fall hur gör man? Vänligen Anders 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viktor_j Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 På Pinnacle Studio 9 med eller utan plus är det som samma sätt att skapa slowmotion. 1. Dubbelklicka på det klipp Du vill ha långsammare. 2. Till vänster finns en kontakt (plugin). Klicka på den. 3. Där finns det effekter du kan välja. 4. Eftersom jag inte har programmet på denna dator kan det nog bli fel men jag tror Du ska klicka på en klocka (med text efter). 5. Där kan Du sedan välja hastigheten. Mycker möjligt att det är fel, men kommer Du in på effekter så brukar det gå. Hoppas det var till någon hjälp. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anders10 Posted March 22, 2005 Author Share Posted March 22, 2005 [citat=viktor_j]På Pinnacle Studio 9 med eller utan plus är det som samma sätt att skapa slowmotion. 1. Dubbelklicka på det klipp Du vill ha långsammare. 2. Till vänster finns en kontakt (plugin). Klicka på den. 3. Där finns det effekter du kan välja. 4. Eftersom jag inte har programmet på denna dator kan det nog bli fel men jag tror Du ska klicka på en klocka (med text efter). 5. Där kan Du sedan välja hastigheten. Mycker möjligt att det är fel, men kommer Du in på effekter så brukar det gå. Hoppas det var till någon hjälp. :)[/citat] Ok, skall testa det. Jag tackar dig för svaret! Anders 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts