ghijohansson Posted January 14, 2018 Share Posted January 14, 2018 Det finns dataprogram som förvandlar dag till natt eller vinter till sommar. Och det finns dataprogram som gör det möjligt att få folk att säga saker som de annars inte säger. Någon av er andra som har koll på läget? Jag frågar eftersom jag blev nyfiken efter att ha läst gratistidningen Metro i torsdags. Jag hittade några videoklipp som laddats upp på internet men de var för lågupplösta för att visa om tekniken är användbar för oss filmare. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ethnoel Posted January 14, 2018 Share Posted January 14, 2018 Effekt heter day for night ,kolla på youtube olika tutorials. Med after effects kan man göra day for night. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghijohansson Posted January 16, 2018 Author Share Posted January 16, 2018 Jag förstår vad du menar. Redan för ett årtionde sedan förvandlade jag dag till natt i Premiere Elements. Men den mjukvara som NVidia utvecklar är mer avancerad. Jag beklagar att du missförstod eftersom jag missade att nämna företaget. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts