lodefall Postad 1 juni 2017 Postad 1 juni 2017 Hej, Vi ska spela in en kort reklamfilm i Stockholm, och behöver vara i en lägenhet/ett hus under en dag. Nu undrar jag om det är någon som har något bra och konkret tips på hur jag ska gå till väga för att få tag på en sådan plats? Tack på förhand, Lodefall 0 Citera
ghijohansson Postad 2 juni 2017 Postad 2 juni 2017 Vissa personer annonserar på Filmcafe. Men om det är den bästa metoden vet jag ej eftersom det ej är relevant för mig. Nej, jag har varit för lat för att kolla om Stagepool eller Statist erbjuder möjlighet att annonsera efter inspelningsplats. Obs, då du skrev reklamfilm så förutsatte jag att du har företag. Om du finner det relevant så är ju ett alternativ att bygga bakgrund i studio, men det kostar givetvis tid och pengar. Att chromakeya passar dig kanske inte heller. 0 Citera
lodefall Postad 7 juni 2017 Författare Postad 7 juni 2017 Tack för tipsen. Jag jobbar på ett produktionsbolag som blivit inhyrda av ett litet företag. 0 Citera
Kreiger Postad 1 februari 2019 Postad 1 februari 2019 Förra gången vi hyrde ett hus i Stockholm för filmning, var vi tvungna att rengöra från topp till botten. Nåväl, inte att vi är ärliga, vi hyrde ett företag att göra det. Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 2 §. Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören. Annons borttagen. Mvh Voodoo Film forum 0 Citera
ghijohansson Postad 2 februari 2019 Postad 2 februari 2019 Kreiger, då du länkar till ett städföretag så undrar jag. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.