Gå till innehåll

Svensk Indie Artist Söker Drivna Filmskapare För Musikvideo


Thell

Recommended Posts

Hej alla duktiga filmskapare! Kristoffer heter jag och söker just nu efter ett ambitiöst filmteam eller person som hade velat bredda sin portfolio med ett roligt och häftigt samarbete.

 

Jag har under hösten skrivit och producerat en EP till mitt artist alias "Smutsig" som för några dagar sen blev klar från mastern. Så just nu sitter jag och planerar release till den och hade tyckt att det hade varit grymt kul ifall man hade kunnat göra en musikvideo till någon av låtarna. Jag gör nästan allting själv och insåg att jag inte kommer att klara av den här biten solo.

 

Jag har en visuell profil för Smutsig som ser ut såhär http://www.smutsigmusik.se/gallery/ Den ska vara mörk, mystisk och smutsig (såklart).

 

För min del kvittar det om du bara är en hobbyfilmare eller gjort 1000 filmer. Det viktiga är att du är brinner för film och hade tyckt att projektet var något för dig. Och går det bra som kommer där att finnas fler projekt.

 

Jag är bosatt i Stockholm. Men hade kunnat vara flexibel med location.

 

Låter detta som något för dig?

 

Så maila mig på "smutsigmusik@gmail.com" så vi kan ses och diskutera visioner och mål med projektet :)

 

Vänligen

Kristoffer

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...