Johan Håkansson Postad 25 mars 2016 Postad 25 mars 2016 Hej! Gjorde en ny sketch för några dagar sen! Jag är tacksam för kritik om vad som kan förbättras mm. Vill alltid utvecklas :) Ge gärna en tumme upp eller en kommentar om ni gillar klippet på youtube. Ha fortsatt fin långfredag. 0 Citera
Magnuz Postad 28 mars 2016 Postad 28 mars 2016 Okej, jag ska ge dig lite kritik :) För det första, tänk på ljudnivåerna. Jag personligen tycker att jag hör skillnad mellan de olika sketcherna. Vet inte heller om du har gradat/färgkorrigerat något men vissa bilder känns väldigt blåa. Vet inte om du vill ha det så eller om det är fel inställd vitbalans :) Tänk även på exponerningen, till exempel på bilden då du/han gör armhävningar, den är överexponerad. Försök även att ha samma format, när man ser timelapsen när det blir vinter är ju bilden mindre. Och är det 3 eller 4 sketcher? :p börjar det en ny efter timelapsen eller är det samma? Det var det som jag ser att du kan göra bättre! Första, andra och tredje sketchen har man ju sett bilder på x-antal gånger så dom är inte så originella men jag har aldrig sett dom på film tidigare. Fortsätt att öva med kamera så blir det bara bättre! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.