Johan Håkansson Postad 8 februari 2016 Postad 8 februari 2016 ge kritik på vad som kan bli bättre mm. 0 Citera
Johan Håkansson Postad 9 februari 2016 Författare Postad 9 februari 2016 Jag bad om kritik, inte att ni bara ska trycka tummen neråt/uppåt utan att säga varför :) vill ju bättra mig med de som ni ogillar. Tack på förhand 0 Citera
Tegelhuve Postad 9 februari 2016 Postad 9 februari 2016 Självklart. Du har skapat toppen karaktärer och även skådisarna gör ett jädrans bra jobb. Akta dig för klipp som till födelsescenen. Båda har en telefon och jag trodde dom snackade med varandra. Vid andra tittningen ser jag att det är samma tjej och du tog oss till en flashback. 0 Citera
yao_proud Postad 9 februari 2016 Postad 9 februari 2016 Hej! Några korta tankar bara! Försök satsa på lite snyggare miljöer och testa att försöka få till lite naturligare ljus, tycker det syns ganska starkt att det är en extern ljuskälla (lampa) på ganska hög effekt! Men bra jobb och kör på! Mvh 0 Citera
Johan Håkansson Postad 9 februari 2016 Författare Postad 9 februari 2016 Tack för svaren! Jag förstår vad du menar med flashbacken, jag var kanske otydligt med att dom 2 första ( efter slide effekten) skulle vara flashbacks. Ska även tänka på ljudet till nästa gång :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.