yao_proud Posted November 28, 2015 Posted November 28, 2015 Hej igen! Här kommer den färdiga versionen, ändrade inte så mycket från första utkastet. Filmat under någon timme vid några övergivna lägenheter. Använde en Black Magic Pocket Cinema Camera med ett 20mm 1.7. All feedback är välkommen och ska ta med mig tidigare kommentarer i fortsatta filmskapandet! Mvh 0 Quote
yao_proud Posted November 28, 2015 Author Posted November 28, 2015 Tack för feedback! Ska se till att uppfylla dina krav ang. mer berättande någon dag när jag bemästrar det. Vilken teknik skulle du använt för att ta bort speglingarna i glasögonen. Det program jag använder är PremierePro. Mvh 0 Quote
yao_proud Posted November 28, 2015 Author Posted November 28, 2015 Tack så mycket Fesley ska kolla vidare på detta! Mvh 0 Quote
GubbenGrus Posted November 29, 2015 Posted November 29, 2015 Alldeles för lite autotune på blondin. 0 Quote
yao_proud Posted November 29, 2015 Author Posted November 29, 2015 Alldeles för lite autotune på blondin. HAHA! Mm säger det, dock är det en kille som sjunger därav autotune-monstret! Mvh 0 Quote
Recommended Posts