Gå till innehåll

Installationsproblem Videostudio Pro X8


pellelelle

Recommended Posts

Laddade ner testversionen av Corel videostudio pro X8. Ville inte ha det men någon månad efter testperiodens slut laddade jag ner testversionen igen och konstigt nog fungerade det. Bestämde mig efter utgången andra testperiod att köpa programmet och betalade i laga ordning! Då gick det inte längre att installera programmet.

 

Rensade allt jag hittade som heter corel i datorn. Supporten gav en del förslag på att rensa tillfälliga internetfiler med mera. Jag har provat köra Special uninstaller och ett annat liknande program som påstår sig rensa i registret men inget verkar hjälpa. Supporten var ganska ointresserad, jag kan tänka mig att de såg mig som en pirat (!) så till slut begärde jag återbetalning.

 

Men jag vill ju ha programmet! Det är det enda program jag hittat som på ett enkelt sätt ger möjlighet att dölja/ersätta rörliga objekt. Varför kan jag inte installera programmet?

 

Mvh Peter

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...