Woolke Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 Jag har nyss börjat hålla på med adobe premiere pro 1.5 och jag undrar vad är adobe after effects vad är magic bullet är det plugins till adobe premier vad är dom till för, vad är det för skillnad på dom två osv. kan någon vara snäll och förklara för mig på ett enkelt sätt. TacK! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
walfridson Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 After FX är ett postprogram, läs mer på adobe.com vettja :) Magic bullet är plugin till många program bla after fx, finns även som standalone. Det är ett filter som gör bilden "mer filmisk" och kan konv om till 24 bilder per sekung. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woolke Posted March 11, 2005 Author Share Posted March 11, 2005 men after effects använder jag det i premier pro eller är det ett program för sig, vad ska man använda det till? Ni får ursäkta mig att jag frågar så ycket men jag är ny! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ior Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 [citat=Woolke]men after effects använder jag det i premier pro eller är det ett program för sig, vad ska man använda det till? Ni får ursäkta mig att jag frågar så ycket men jag är ny![/citat] Det är ett separat program som man kan göra häftiga specialeffekter med. http://www.adobe.com/motion 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts