Peus 29 Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 Kanske fel kategori men kunde inte komma fram till vart jag skulle posta denna fråga så here we go. Var hittar man billiga peli case kopior med hyfsad kvalité och i olika storlekar etc. Gärna till så låg frakt som möjligt eller i en fysisk butik som återfinns i Sverige och då gärna på fler än en ort. http://www.pelishop.com/media/peli-marketing-pictures/peli-case-with-off-road-truck-450px.jpg Ha det gott /Pontus 0 Quote Link to post Share on other sites
Fürni 12 Posted February 1, 2015 Share Posted February 1, 2015 Det är inget stort utbud, men Clas Ohlson har ett gäng: Väska | Clas Ohlson Funkade till mina ändamål iaf. :) 0 Quote Link to post Share on other sites
Peus 29 Posted February 2, 2015 Author Share Posted February 2, 2015 Det är inget stort utbud, men Clas Ohlson har ett gäng: Tack men jo jag vet, har köpt därifrån tidigare men är på jakt efter fler modeller och kanske till bättre pris om det finns också för den delen. Mvh /Pontus 0 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts