Magnus Posted March 16, 2003 Share Posted March 16, 2003 importerar en divxfil till avis dvExpress. Jag får ingen bild samt ljudhack när jag slänger ner den på linan? Vad göra?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted March 16, 2003 Author Share Posted March 16, 2003 avi.format var det ju också 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nille Posted March 16, 2003 Share Posted March 16, 2003 Menar du en AVID redigering ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted March 17, 2003 Share Posted March 17, 2003 Avid Xpress DV stödjer inte codecen. Konvertera till Avid DV Codec eller (helst) okomprimerat om det går. Avid samarbetar bäst med quicktime så kan du konvertera till det så ska det funka bra. RAD Video Tools kan du konvertera med. DV Unlimited är ett annat program som ska kunna konvertera. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted March 17, 2003 Author Share Posted March 17, 2003 Tackar! Avid skall det vara. För övrigt måste jag säga att det är jäkligt kul att man får svar så snabbt. Mitt första inlägg var det. Det kommer fler... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts