patukka Posted October 7, 2014 Share Posted October 7, 2014 Jag skulle behöva hyra lite rekvisita. Hoppas att jag postar i rätt forum. Det jag behöver är: 2 x regissörsstolar (modell hög) 10 x Filmrullar (8, 16 eller 32mm) 10 x Stålbehållare till ovannämnda rullar. (Klassiska behållare för förvaring av rullarna) Solsken /Marko 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Désirée Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 I vilken ort befinner du dig? I Göteborg finns INFO | Sakcenter. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patukka Posted October 9, 2014 Author Share Posted October 9, 2014 Tack för svar Désirée! Ja precis, det är i Göteborg jag håller till. Jag har faktiskt varit i kontakt med Sakcenter, dock verkade det som att dom inte har regissörsstolar och gamla filmrullar. Har du fler tips? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Désirée Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 Nej, tyvärr. Det mesta i den vägen verkar finnas i Stockholm (som vanligt). Men har du testat att kontakta något ställe som använde sig av filmrullar på den tiden det begav sig? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts