SimonFlack Postad 8 juni 2014 Postad 8 juni 2014 Här är min senaste reel. Säg vad ni tycker! 0 Citera
Tolin Postad 8 juni 2014 Postad 8 juni 2014 Schysst reel! :bire Det märks att du börjar med dina fillers under musikens början för att sedan slå till med det bästa under höjdpunkten. Rent dramaturgiskt är det ju hur logiskt som helst, men ur reel-synpunkt misstänker jag att det skulle gynna dig mer att visa det bästa under låtens öppning och sedan låta dina fillers glida på musikens klimax. Bara en tanke varjefall! 0 Citera
SimonFlack Postad 8 juni 2014 Författare Postad 8 juni 2014 Schysst reel! :bire Det märks att du börjar med dina fillers under musikens början för att sedan slå till med det bästa under höjdpunkten. Rent dramaturgiskt är det ju hur logiskt som helst, men ur reel-synpunkt misstänker jag att det skulle gynna dig mer att visa det bästa under låtens öppning och sedan låta dina fillers glida på musikens klimax. Bara en tanke varjefall! Tackar! :) Otroligt sant när du säger det. Får bli till nästa gång kanske... Med tanke på att den inte är för lång klarar den sig kanske ändå! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.