TheBridgeGuy93 Postad 11 april 2014 Postad 11 april 2014 En novellfilm som vi gjorde i somras! Filmad med en Red Scarlet. Med Lennart Jähkel som berättarröst. https://www.youtube.com/watch?v=5PVGHCQC4-4 0 Citera
TheBridgeGuy93 Postad 12 oktober 2014 Författare Postad 12 oktober 2014 Postar detta inlägg igen eftersom det är 1 år sedan vi gjorde färdigt filmen och tänkte skriva lite mer info om den. Jag(Emil Broo) står för manus, regi och delvis producent. Filmen är filmad i Gävle sommaren 2013 med stöd från Länskultur Gävleborg och Studiefrämjandet. Filmen har visats på filmfestivaler i bland annat USA och Sydamerika och tävlat i Sveriges Kortfilmfestival. Visningar i Gävle och Falun har också förekommit. Handling: Oskar, en man som bor helt för sig själv utan några sociala kontakter, får hans liv upp och nervänt när en tjej vid namn Johanna flyttar in i samma hyreshus som honom. Jag vet att filmen är ganska lång men kika gärna på den och ge lite feedback, jag garanterar en underhållande halvtimme :) Filmen finns även på IMDb: Oskar (2014) - IMDb Tack! /Emil Broo 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.