Christian van Caine Postad 9 mars 2005 Postad 9 mars 2005 Tycker mest det känns som de flesta ser sig blinda på tekniken & effekterna i Matrix-trilogin & för det mesta inte förstår filosofin alls. Eller ens försöker. Jag verkligen älskade den delen i Reloaded. Håller med om att Revolutions, även om det var en väldigt bra film, var mest action, men den filosofiska & surrealistiska aspekten av Reloaded tyckte jag var helt fantastisk! Det tyckte jag dom spann vidare på mycket bra i Animatrix :-) 0 Citera
trancedanne Postad 9 mars 2005 Postad 9 mars 2005 Ett stort problem i Reloaded var Keanu Reeves sk kostym, han ser så jäkla stel ut. Varför hade han inte en liknande som i ettan istället och varför har han solglasögon precis hela tiden? Makeupen var bedrövlig också. 0 Citera
Christian van Caine Postad 9 mars 2005 Postad 9 mars 2005 Det är väl bra att folk byter kläder nån gång ibland? ;-) Trots allt, han har ju mellan filmerna gått från fullständigt grön till deras spirituelle ledare! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.