Spaceromancer Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Jag brukar aldrig söka efter filmjobb så jag har ingen erfarenhet av att skriva offerter men nu skulle jag behöva skicka in ett. Någon som kan tänka sig att skicka mig en mall på hur en offert kan se ut vad den skall innehålla. Inga priser eller så, utan bara själva strukturen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fesley Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 ms word OpenOffice 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spaceromancer Posted March 10, 2014 Author Share Posted March 10, 2014 Tack! SFF hade en pdf som jag kunde ladda ner. Jag sökte på nätet förut men hittade faktiskt inget. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Det låter ju som något som Voodoo Film borde ha. Jag lägger till det på att göra-listan så att vi kan utöka vår blankettsamling! Mallar och blanketter för din filmproduktion 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hassen Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 Du kan bygga upp din helt egna här. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts