Gå till innehåll

Producent sökes


gonefishing

Recommended Posts

Hej,

 

Jag heter Pontus Rundqvist och är en självstående manusförfattare/regissör.

 

Jag kommer att påbörja produktionen av min debutfilm under våren, och jag letar nu efter en producent som kan tänka sig att ta sig an projektet.

 

Du behöver inte vara erfaren eller gått någon utbildning, även om det skulle vara ett plus. Jag söker en person som brinner för indiefilm, precis som jag. En person jag kan bolla idéer med och någon som kan hjälpa mig under produktionen. Allt blir så mycket lättare när man är två.

 

Filmen handlar om bluesmusikern Robert Kinley, som en dag bestämmer sig för att avsluta sin karriär och flyr rampljuset upp till en stuga i skogen. Efter en stund misstänker han att han blir förföljd, och han tvingas fly vidare till fots. Under hans resa upptäcker vi att Robert är mycket mer än bara en musiker. Vi blir indragna i ett mysterium som går djupare och dupare, tills vi snart inte kan skilja på verklighet eller dröm.

 

Svara på denna annons för att få mina kontaktuppgifter, manus, budget och liknande.

 

En teaser från när projektet började finns på: https://vimeo.com/64402021

 

Med vänliga hälsningar

Pontus Rundqvist

info@prundqvist.com

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...