dragspel12 Postad 14 november 2013 Postad 14 november 2013 Har problem med mitt redigeringsprogram( Adobe Premiere Elements) . Bilden i displayen syns inte. Om jag dubbelklickar på scenerna i "projekt" så blir det bara blankruta. Ljudet hörs dock. Har försökt att installera om programmet men felet kvarstår. Kan någon hjälpa mig? perjohnny 0 Citera
Max_H Postad 16 november 2013 Postad 16 november 2013 Börja med att uppdatera grafikortets drivrutiner. 0 Citera
dragspel12 Postad 16 november 2013 Författare Postad 16 november 2013 Börja med att uppdatera grafikortets drivrutiner. Tack för tipset. Det skall provas. perjohnny 0 Citera
dragspel12 Postad 16 november 2013 Författare Postad 16 november 2013 Yippii, nu funkar det. MEN. Istället för att uppdatera grafikkortet fick jag NEDdatera det. Två uppdateringar bakåt och sedan funkade det. Tackar för denna gången. perjohnny 0 Citera
Max_H Postad 16 november 2013 Postad 16 november 2013 Om du har tid, skulle jag uppskatta om du kunde plita ner vilket grafikkort du har och vilken driver som fungerade resp inte fungerade så ska jag framföra det till Adobes programmerare. //M 0 Citera
Badjanne Postad 17 november 2013 Postad 17 november 2013 Den 10/11 gjorde jag följande inlägg (Köpte ny dator och APE 11 så nu fungerar det bra. ) Grafikdrivrutin och Premiere Elements Har redigerat många filmer i Adobe Premiere Elements på min Toshiba Satellite 500. Helt plötsligt kommer det upp en text "En inkompatibel grafikdrivrutin har identifierats. Om du....... Information om grafikdrivrutin: NIVDIA Co GeForce GT 330M/PCIe/SSE2 3.0.0" Ljudet fungerar men det blir bara en stillbild under redigeringen vilket gör det omöjligt att redigera. Har laddat ner drivrutinen och laddat in programmet igen vilket inte hjälper. Datorn svarar också att drivrutinen är OK. Alla andra program fungerar. HJÄLP! 0 Citera
dragspel12 Postad 19 november 2013 Författare Postad 19 november 2013 Mitt grafikkort är GeForce GT 440. Drivrutinen skall vara 320.49. Nyare funkar inte. Kommer inte ihåg numret på drivrutinen som jag hade sist och som inte fungerade. Man måste alltså gå tillbaka en eller två drivrutiner från den man har. Då funkar det. Hoppas att det hjälper någon. perjohnny 0 Citera
dragspel12 Postad 21 november 2013 Författare Postad 21 november 2013 Vill bara tala om att drivrutinen (den senaste som inte funkar) har nummer GeForce GT 440 285.62 perjohnny 0 Citera
Badjanne Postad 4 januari 2014 Postad 4 januari 2014 Om du har tid, skulle jag uppskatta om du kunde plita ner vilket grafikkort du har och vilken driver som fungerade resp inte fungerade så ska jag framföra det till Adobes programmerare. //M Hej Max. Har du pratat med Adobe? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.