Gahmberg Posted November 9, 2013 Posted November 9, 2013 Hej Voodoo, Vi är ett Filmkollektiv som kallar oss för Lokala Kiosken och släpper nu vår första kortfilm tillsammans! Vore kul att höra era synpunkter och tankar kring den! Så spotta gärna ur er allt ni tänker på när ni ser den, både positivt och negativt! Titel: Fredagsmys Längd: 14.31 Genre: Skräckkomedi Vill ni se mer av oss framöver trilla då in på: Lokala Kiosken - YouTube Vänligen, Gahmberg Lokala Kiosken 0 Quote
steddy Posted November 15, 2013 Posted November 15, 2013 Så himla rolig stundtals! ett kanonbra jobb, va längesen jag spela in film och ljussatte men det va inget som störde mig på så där bör ni ha lyckats. Jag fann en å samma stämning genom nästan hela vilket är viktigt men tyckte ni frångick den helt när mördaren pilla ut ögat… det såg dock väldigt bra ut. skådespeleriet va Bra tycker jag. Overall blev jag glatt överraskad =) tack för underhållningen, skicka gärna ett mail till mig när ni gör nästa film. får man ju inte missa ^_^ 0 Quote
Recommended Posts