Gå till innehåll

Johnny Cool - kortfilmsmanus på 10 sidor


Passman

Recommended Posts

Du målar upp jäkligt fina bilder, du har ett öga för sånt, är faktiskt imponerad när det gäller just bilderna, själva historien tycker jag är så där, inte så originell, inte så personlig, varför vill du berätta den? behöver du berätta den? kanske dryga frågor, men jag tycker det är viktigt, varför man vill berätta en historia, det här med gangstertema känns uttjatat, sedan brukar det ofta finnas ett problem med kortfilmer, och det är att ju kortare tid det är desto svårare blir det att få tittaren att bry sig om karaktärerna, nåja, jag kanske låter gnällig av mig så jag vill avsluta positivt, jag tror att ifall du fortsätter skriva så kommer du ramla över en historia som du verkligen vill berätta, och eftersom du redan kan det här med att berätta i bilder kommer du säkerligen kunna göra nåt intressant av det. Kör hårt.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...