Passman Postad 27 februari 2005 Postad 27 februari 2005 Kom på den här historien under en kväll och skrev den på ett par dagar. En sorts action/thriller aktig historia som kan filmas utan budget. Det var meningen att jag skulle regissera men det blir nog inte av, någon som är intresserad av att ta över?johnny-cool-draft2.txt 0 Citera
Daniel Hållquist Postad 3 mars 2005 Postad 3 mars 2005 Du målar upp jäkligt fina bilder, du har ett öga för sånt, är faktiskt imponerad när det gäller just bilderna, själva historien tycker jag är så där, inte så originell, inte så personlig, varför vill du berätta den? behöver du berätta den? kanske dryga frågor, men jag tycker det är viktigt, varför man vill berätta en historia, det här med gangstertema känns uttjatat, sedan brukar det ofta finnas ett problem med kortfilmer, och det är att ju kortare tid det är desto svårare blir det att få tittaren att bry sig om karaktärerna, nåja, jag kanske låter gnällig av mig så jag vill avsluta positivt, jag tror att ifall du fortsätter skriva så kommer du ramla över en historia som du verkligen vill berätta, och eftersom du redan kan det här med att berätta i bilder kommer du säkerligen kunna göra nåt intressant av det. Kör hårt. 0 Citera
TheBrotherOfLight Postad 8 april 2005 Postad 8 april 2005 Det står i manuset att Tony är en "smal och lång invandrare". Hur är det tänkt att vi ska veta att han är invandrare? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.