Opus Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Skulle bara vilja passa på att hylla en av våra medlemmar, error11, som idag fått reda på att hon kom in på danska filmskolans regilinje. Helt otroligt fantastiskt tycker jag det är. Tyvärr är hon inte online så ofta här längre men det var tackvare voodoofilm som jag träffade denna talang. Ville väl bara hälsa ett grattis, och göra alla lite uppmärksammade så att man ser att det går bra för voodoofilm-medlemmar. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pandan Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 aj da! Grattis, grattis, grattis! Funtade sjalv pa att soka till DI, men kom fram till att jag inte ar saker pa att det ar vart att spendera 2 ar pa att lara mig att skriva manus, foredrar att lata kreativiteten floda allmant. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts